• Veilig winkelen
  • Gratis retourneren
  • Betaal met Bancontact
  • 5 Jaar Garantie
Informatie met betrekking tot het coronavirus

Hulp

Ik wil geen catalogus meer ontvangen.

U kunt hiervoor een e-mail sturen.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Het artikel dat u wilt retourneren kunt u binnen 14 dagen na de ontvangst of de herroeping van uw bestelling, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking, terugsturen.
Voor een snelle en correcte afhandeling van uw retourzending vragen wij u de pakbon, voorzien van de reden van retour, tezamen met de zending terug te sturen. Vergeet ook niet de retoursticker op uw pakket te plakken zodat wij de kosten voor de retourzending voor onze rekening kunnen nemen.
Een eventuele nieuwe bestelling kunt u op de achterkant van de pakbon vermelden, telefonisch of via internet aan ons doorgeven voor een snellere verwerking.
U kunt uw retourpakket via het postkantoor terugsturen.

Hoe werkt Mijn account?

Wat is Mijn account?
Mijn account biedt u talrijke voordelen zoals bijv.: informatie over de status van uw bestellingen en retouren, informatie over uw rekeningoverzicht en artikelen die nog in behandeling zijn eventueel annuleren.
U kunt uw persoonlijke gegevens aanpassen via dit account.
Door het gebruik van Mijn account wordt bestellen nog eenvoudiger en comfortabeler! Registeren is volledig kosteloos en brengt geen enkel risico met zich mee. U gaat hiermee geen enkele verplichting aan.
U kunt zich eenvoudig aanmelden via onze site of via onderstaande link.
Mijn account
U kunt alleen een Mijn account aanmaken als uw e-mailadres bekend is.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer.

Als u het wachtwoord niet meer weet dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via onderstaande link.
Het kan tot 30 minuten duren, voordat u het nieuwe wachtwoord ontvangt. Het nieuwe wachtwoord kan een enkele keer ook bij uw ongewenste post of spam terecht komen.

Wachtwoord aanvragen

Het wachtwoord wordt gestuurd naar het e-mailadres wat bij ons bekend is. Heeft u een nieuw e-mailadres, geeft u dit dan aan ons door.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Onze artikelen worden over het algemeen binnen vijf werkdagen bij u afgeleverd. Als een artikel niet op voorraad is kan de levertijd afwijken.
U kunt de status van uw uitstaande bestelling nazien op Mijn Babista. Klik hiervoor op de onderstaande link.
Als uw pakket verstuurd is uit ons magazijn, ontvangt u een e-mail met daarin een zendingsnummer. Hiermee kunt u op de website van Bpost nakijken wanneer uw pakket geleverd wordt.
Mijn account

Hoe kan ik de catalogus thuis ontvangen?

U kunt een catalogus aanvragen via onderstaande link.
Catalogus aanvragen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Bij Babista heeft u de keuze uit meerdere betaalmethoden

Kopen met kredietkaart
Babista biedt u de mogelijkheid om online gemakkelijk en veilig met kredietkaart te betalen. Bij facturatie zal uw kredietkaartrekening worden belast met het bedrag van de bestelling. Uw persoonlijke gegevens (adres, klantnummer, bestelgegevens etc.) worden bij ons uit alle formulieren door middel van de zogenaamde SSL-techniek (Secure Locket Layer) gecodeerd overgedragen. Daarmee zijn de gegevens beveiligd tegen toegang van onbevoegden. Meer informatie over ons SSL-certificaat vindt u onder "Gegevensbeveiliging". Wanneer u uw online bestelling met kredietkaart wilt betalen, kiest u tijdens het bestelproces voor "Betalen met kredietkaart" en vervolgens de gewenste kredietkaart. Wij accepteren VISA en MasterCard. Aan het eind van het bestelproces hebben wij de volgende informatie nodig:

  • Kaartsoort
  • Kaarthouder
  • Kredietkaartnummer
  • Het uit drie cijfers bestaande controlegetal dat u op de achterkant van de kredietkaart vindt
  • De vervaldatum van de kredietkaart

Betalen in termijnen - iedere maand een minimum bedrag betalen.
Als u kiest voor gespreid betalen in maandtermijnen, krijgt u bij Babista in feite een kredietopening waarover u vrij kunt beschikken. Vervolgens betaalt u elke maand een minimum bedrag, meer aflossen mag altijd. Het minimum maandbedrag is afhankelijk van het totaal verschuldigd blijvend saldo. In dit bedrag zit een gedeelte rente en een gedeelte kapitaalaflossing. Zie ook het voorbeeld hieronder.

Iedere maand een duidelijk rekeningoverzicht
Zodra u hebt gekozen voor gespreid betalen in maandtermijnen, ontvangt u van ons iedere maand een rekeningoverzicht, waarop duidelijk staat aangegeven wat u besteld en betaald heeft, welk totaalbedrag u nog moet betalen en welk minimumbedrag u die maand dient te betalen. Natuurlijk mag u ook meer dan het minimumbedrag betalen. Of alles ineens. Representatief voorbeeld van een kredietopening voor onbepaalde duur:

Kredietlimiet & opgenomen bedrag: € 500,-
Theoretische looptijd: 20 maanden
Aflossing: 12 x € 30,00, 7 x € 25,00, 1 x € 6,62
Maandelijkse vaste debetrente: 0,835%
Jaarlijks kostenpercentage: (JKP) 10,5%

Let op! Geld lenen kost ook geld!

Betalen via overschrijvingskaart
Als u kiest voor betalen via een overschrijvingsformulier ontvangt u samen met uw bestelling een betaalformulier waarmee u uw bestelling ineens, binnen 14 dagen, kunt betalen.

Betalen via PayPal
PayPal is een veilige en gemakkelijke manier om online te betalen. Om gebruik te kunnen maken van PayPal opent u een gratis PayPal rekening. Hierna kunt u via uw computer, tablet of smartphone altijd en overal met alleen uw e-mailadres en wachtwoord veilig online betalen.

Bankrekeningnummer Babista
IBAN: BE62179611123161
BIC: COBABEBXXXX

Let op! Vermeld bij een betaling altijd uw klantnummer!


waiting...

Contact
070 - 24 60 08 (0,15 €/min)Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur
Veilig Betalen
  • Overschrij- vingsformulier
  • Maandtermijn- en met krediet
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • Bancontact
Onze Pluspunten
  • BABISTA Garantie
Veilig Bestellen
  • Be Commerce
  • ECommerce Europe
  • ForusP Secure
Onze Partners
  • BPost
De btw is bij de vermelde prijzen inbegrepen. Verzendkosten 5,99 € per bestelling.