• Veilig winkelen
  • Gratis retourneren
  • Betaal met Bancontact
  • 5 Jaar Garantie
Shop zonder verzendkosten 📦 Shop zonder verzendkosten 📦

Hulp

Wij voegen geen pakbon meer bij uw pakket. Door ons papierverbruik te verminderen, dragen wij onder meer bij tot een vermindering van de belasting van het milieu. Wij kunnen uw retourzending verwerken aan de hand van het retourlabel.

Ik wil geen catalogus meer ontvangen.

U kunt hiervoor een e-mail sturen.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Het artikel dat u wilt retourneren kunt u binnen 14 dagen na de ontvangst of de herroeping van uw bestelling, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking, terugsturen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw retourzending vragen wij u de pakbon, voorzien van de reden van retour, tezamen met de zending terug te sturen. Vergeet ook niet de retoursticker op uw pakket te plakken zodat wij de kosten voor de retourzending voor onze rekening kunnen nemen. Een eventuele nieuwe bestelling kunt u op de achterkant van de pakbon vermelden, telefonisch of via internet aan ons doorgeven voor een snellere verwerking. U kunt uw retourpakket via het postkantoor terugsturen.

Hoe registreer ik mij voor Mijn Account?

Door het gebruik van Mijn account wordt bestellen nog eenvoudiger en comfortabeler! Registeren is volledig kosteloos en brengt geen enkel risico met zich mee. U gaat hiermee geen enkele verplichting aan. Heeft u in het verleden een schriftelijke of telefonische bestelling geplaatst en u heeft u daarbij uw e-mailadres opgegeven? Dan hoeft u alleen uw Online account te activeren.

Als u nog geen klantenrekening bij ons heeft, kunt u een account aanmaken wanneer u uw eerste online bestelling plaatst nadat u op ‘Betalen’ heeft geklikt. Voer een geldig e-mailadres in, klik op A‘ccount aanmaken’ en voer vervolgens uw volledige gegevens in, inclusief uw wachtwoord. Zodra u de bestelling heeft afgerond bent u bij ons geregistreerd. U kunt nu gebruik maken van ‘Mijn Account’.

Welke voordelen heb ik als ik gebruik maak van Mijn account?

In uw persoonlijke Mijn account omgeving heeft u inzicht in allerlei informatie over uw bestelling.

Mijn Bestellingen
Op deze pagina vindt u allerlei informatie over uw bestelling(en), namelijk: welke artikelen u heeft besteld, het bestelbedrag, de uitgekozen betaalmethode, het afleveradres, en de status van uw bestelling. Daarnaast vindt u hier ook een track & trace link waarmee u de zending kunt volgen wanneer uw bestelling naar u onderweg is. Indien nodig kunt u hier ook artikelen in uw bestelling annuleren.

Informatie over het account
Hier vindt u een overzicht met al uw openstaande en verwerkte betalingen, tegoeden, en retourbedragen. Zo heeft u altijd inzicht in welke betaling u nog moet overmaken. Ook staat hier vermeld naar welk bankrekeningnummer u een betaling kunt overmaken.

Facturen
Op deze pagina kunt u makkelijk en snel facturen downloaden in PDF formaat.

Adressen
Hier kunt u uw factuuradres controleren en indien nodig wijzigen.

Mijn Gegevens
In één oogopslag uw klantgegevens! Hier vindt u onder andere uw klantnummer. Ook heeft u hier de mogelijkheid om uw wachtwoord aan te passen.

Advertentie-instellingen
Op deze pagina kunt u zich op ieder moment in- en uitschrijven voor onze catalogi. Daarnaast kunt u ook aangeven hoe vaak u onze catalogi wenst te ontvangen.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer.

Als u het wachtwoord niet meer weet dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via onderstaande link. Het kan tot 30 minuten duren, voordat u het nieuwe wachtwoord ontvangt. Het nieuwe wachtwoord kan een enkele keer ook bij uw ongewenste post of spam terecht komen.

Wachtwoord aanvragen

Het wachtwoord wordt gestuurd naar het e-mailadres wat bij ons bekend is. Heeft u een nieuw e-mailadres, geeft u dit dan aan ons door.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Onze artikelen worden over het algemeen binnen vijf werkdagen bij u afgeleverd. Als een artikel niet op voorraad is kan de levertijd afwijken. U kunt de status van uw uitstaande bestelling nazien op Mijn Babista. Klik hiervoor op de onderstaande link. Als uw pakket verstuurd is uit ons magazijn, ontvangt u een e-mail met daarin een zendingsnummer. Hiermee kunt u op de website van Bpost nakijken wanneer uw pakket geleverd wordt. Mijn account

Hoe kan ik de catalogus thuis ontvangen?

U kunt een catalogus aanvragen via onderstaande link. Catalogus aanvragen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Bij Babista heeft u de keuze uit meerdere betaalmethoden

Kopen met kredietkaart Babista biedt u de mogelijkheid om online gemakkelijk en veilig met kredietkaart te betalen. Bij facturatie zal uw kredietkaartrekening worden belast met het bedrag van de bestelling. Uw persoonlijke gegevens (adres, klantnummer, bestelgegevens etc.) worden bij ons uit alle formulieren door middel van de zogenaamde SSL-techniek (Secure Locket Layer) gecodeerd overgedragen. Daarmee zijn de gegevens beveiligd tegen toegang van onbevoegden. Meer informatie over ons SSL-certificaat vindt u onder "Gegevensbeveiliging". Wanneer u uw online bestelling met kredietkaart wilt betalen, kiest u tijdens het bestelproces voor "Betalen met kredietkaart" en vervolgens de gewenste kredietkaart. Wij accepteren VISA en MasterCard. Aan het eind van het bestelproces hebben wij de volgende informatie nodig:

  • Kaartsoort
  • Kaarthouder
  • Kredietkaartnummer
  • Het uit drie cijfers bestaande controlegetal dat u op de achterkant van de kredietkaart vindt
  • De vervaldatum van de kredietkaart

Betalen in termijnen - iedere maand een minimum bedrag betalen. Als u kiest voor gespreid betalen in maandtermijnen, krijgt u bij Babista in feite een kredietopening waarover u vrij kunt beschikken. Vervolgens betaalt u elke maand een minimum bedrag, meer aflossen mag altijd. Het minimum maandbedrag is afhankelijk van het totaal verschuldigd blijvend saldo. In dit bedrag zit een gedeelte rente en een gedeelte kapitaalaflossing. Zie ook het voorbeeld hieronder.

Iedere maand een duidelijk rekeningoverzicht Zodra u hebt gekozen voor gespreid betalen in maandtermijnen, ontvangt u van ons iedere maand een rekeningoverzicht, waarop duidelijk staat aangegeven wat u besteld en betaald heeft, welk totaalbedrag u nog moet betalen en welk minimumbedrag u die maand dient te betalen. Natuurlijk mag u ook meer dan het minimumbedrag betalen. Of alles ineens. Representatief voorbeeld van een kredietopening voor onbepaalde duur:

Kredietlimiet & opgenomen bedrag: € 500,- Theoretische looptijd: 20 maanden Aflossing: 12 x € 30,00, 7 x € 25,00, 1 x € 6,62 Maandelijkse vaste debetrente: 0,835% Jaarlijks kostenpercentage: (JKP) 10,5%

Let op! Geld lenen kost ook geld!

Betalen via overschrijvingskaart Als u kiest voor betalen via een overschrijvingsformulier ontvangt u samen met uw bestelling een betaalformulier waarmee u uw bestelling ineens, binnen 14 dagen, kunt betalen.

Betalen via PayPal PayPal is een veilige en gemakkelijke manier om online te betalen. Om gebruik te kunnen maken van PayPal opent u een gratis PayPal rekening. Hierna kunt u via uw computer, tablet of smartphone altijd en overal met alleen uw e-mailadres en wachtwoord veilig online betalen.

Bankrekeningnummer Babista IBAN: BE62179611123161 BIC: COBABEBXXXX

Let op! Vermeld bij een betaling altijd uw klantnummer!


waiting...

Speciaal voor u: de nieuwste trends, exclusieve kortingsacties, leuke aanbiedingen en stylingtips van onze mode-experts

Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief

  • de nieuwste trends
  • exclusieve kortingsacties
  • leuke aanbiedingen
  • stylingtips van onze mode-experts

Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief

* Verplicht veld
Contact
070 - 24 60 08 (0,15 €/min)Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur
Veilig Betalen
  • Overschrij- vingsformulier
  • Maandtermijn- en met krediet
  • Onder rembours
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
Onze Pluspunten
  • BABISTA Garantie
Veilig Bestellen
  • Be Commerce
  • ECommerce Europe
  • ForusP Secure
Onze Partners
De btw is bij de vermelde prijzen inbegrepen. Verzendkosten 5,99 € per bestelling.
OK OK